Często zadawane pytania dotyczące usług konta

17.02.2021
Category: Znakami Towarowymi

Pobierz aplikację Mobile Banking

Pobierz w App StoreZanim opuścisz naszą witrynę, chcemy, abyś wiedział, że Twój sklep z aplikacjami ma własne praktyki dotyczące prywatności i poziom bezpieczeństwa, które mogą różnić się od naszych, więc zapoznaj się z ich zasadami.

Lub możemy wysłać link do pobrania bezpośrednio na Twój telefonPodając swój numer telefonu komórkowego wyrażasz zgodę na otrzymywanie wiadomości tekstowych. Operator może naliczyć opłaty za wiadomości tekstowe. Wiadomości tekstowe mogą być przesyłane automatycznie.

Apple, logo Apple, iPhone, iPad, Apple Watch i Touch ID są znakami towarowymi firmy Apple Inc. zarejestrowanymi w Stanach Zjednoczonych i innych krajach. App Store to znak usługowy Apple Inc.

Pobierz w App StoreZanim opuścisz naszą witrynę, chcemy, abyś wiedział, że Twój sklep z aplikacjami ma własne praktyki dotyczące prywatności i poziom bezpieczeństwa, które mogą różnić się od naszych, więc zapoznaj się z ich zasadami.

Lub możemy wysłać link e-mailemApple, logo Apple, iPhone, iPad, Apple Watch i Touch ID są znakami towarowymi firmy Apple Inc. zarejestrowanymi w Stanach Zjednoczonych i innych krajach. App Store to znak usługowy Apple Inc.

Pobierz w Google PlayZanim opuścisz naszą witrynę, chcemy, abyś wiedział, że Twój sklep z aplikacjami ma własne praktyki dotyczące prywatności i poziom bezpieczeństwa, które mogą różnić się od naszych, więc zapoznaj się z ich zasadami.

Lub możemy wysłać link do pobrania bezpośrednio na Twój telefonPodając swój numer telefonu komórkowego wyrażasz zgodę na otrzymywanie wiadomości tekstowych. Operator może naliczyć opłaty za wiadomości tekstowe. Wiadomości tekstowe mogą być przesyłane automatycznie.

Android to znak towarowy firmy Google Inc. Samsung to zastrzeżony znak towarowy firmy Samsung Electronics Co., Ltd.

Nasza aplikacja mobilna nie jest dostępna dla wszystkich urządzeńJeśli nie widzisz aplikacji dla swojego urządzenia, nadal możesz uzyskać dostęp do naszej witryny mobilnej, wpisując bankofamerica.com w przeglądarce mobilnej.

Idziesz do sklepu z aplikacjamiZanim opuścisz naszą witrynę, chcemy, abyś wiedział, że Twój sklep z aplikacjami ma własne praktyki dotyczące prywatności i poziom bezpieczeństwa, które mogą różnić się od naszych, więc zapoznaj się z ich zasadami.

Kontynuuj Wróć do Bank of America

Wysłaliśmy Ci link do pobraniaWysłaliśmy wiadomość e-mail z linkiem do pobrania na adres

Wysłaliśmy wiadomość tekstową z linkiem do pobrania na adres

Nie mogliśmy wysłać linkuW przypadku kwalifikujących się kont Bank of America automatycznie udostępnia elektroniczną wersję aktualnych i poprzednich wyciągów papierowych za pośrednictwem bankowości internetowej. Te wyciągi online to elektroniczna wersja wyciągów papierowych wysyłanych pocztą. Oprócz przeglądania możesz je pobrać, zapisać lub wydrukować w dogodnym dla siebie czasie. Kwalifikujące się rachunki obejmują wszystkie konsumenckie rachunki czekowe Bank of America, a także wszelkie inne rachunki, które są obecnie częścią połączonego wyciągu.

Ponadto możesz zaoszczędzić papier i uniknąć bałaganu, prosząc o zaprzestanie wysyłania wyciągu z konta w formie papierowej. Zaloguj się i wybierz łącze Go Paperless pod kwalifikującymi się kontami i wybierz opcję Tylko online. Możesz również zrezygnować z papierowych powiadomień o koncie i dokumentów podatkowych.

Co miesiąc będziemy wysyłać Ci e-mail z przypomnieniem, że wyciąg jest dostępny do przeglądania online. Wreszcie, jeśli nastąpią zmiany warunków konta lub inne powiadomienia prawne, zostaną one również przedstawione online wraz z wyciągami z konta. Możesz wznowić dostarczanie wyciągów papierowych w dowolnym momencie. Po prostu zaloguj się, otwórz Profil i ustawienia wybierz Ustawienia elektroniczne i wybierz Online i pocztą. Lub z menu Rachunki wybierz Wyciągi i dokumenty aby zarządzać ustawieniami elektronicznymi.

Jeśli wybrałeś dostarczanie elektroniczne dla swoich kont lub grup dokumentów, Twoje ustawienia elektroniczne będą miały zastosowanie do nowych typów dokumentów, gdy zostaną dodane do konta lub grupy dokumentów w bankowości internetowej i kwalifikują się do dostarczania elektronicznego. Wysyłamy powiadomienia e-mail, gdy dokument lub wyciąg jest dostępny do przeglądania. Pamiętaj, że ustawienia elektroniczne mogą zająć do 2 miesięcy, zanim zaczną obowiązywać.

Dostępnych jest wiele funkcji samoobsługi za pośrednictwem bankowości internetowej. Możesz:

  • Zmień kolejność czeków
  • Poproś o wstrzymanie płatności określonych czekówZamów kopie czekówZamów kopie wyciągów z kontaZmień swój adresPoproś o przelew salda dla osobistej karty kredytowej Bank of AmericaUtwórz pseudonimy dla swoich kont czekowych i oszczędnościowychDostęp do tych usług można uzyskać z menu Pomoc i wsparcie w bankowości internetowej.

    Możesz ponownie zamówić czeki, logując się do bankowości internetowej i wybierając kartę Informacje i usługi dla swojego konta.

    Najszybszym sposobem zaktualizowania numeru telefonu, adresu pocztowego lub adresu e-mail jest zalogowanie się do bankowości internetowej. Możesz również zaktualizować swoje informacje, dzwoniąc do obsługi klienta pod numer 800.432.1000 lub odwiedzając dowolne centrum finansowe.

    W przypadku pytań dotyczących kont lub prośby o usługi związane z kontami możesz wysyłać i odbierać bezpieczną pocztę za pomocą bankowości internetowej. Przejdź do menu Pomoc i wsparcie, wybierz Skontaktuj się z nami, wybierz temat, a następnie kliknij Wyślij wiadomość. Otrzymasz odpowiedź w ciągu 24 godzin.

    W przypadku pytań ogólnych skontaktuj się z nami za pośrednictwem czatu, poczty i telefonu lub odwiedź lokalne centrum finansowe. Pamiętaj, że ze względów bezpieczeństwa nie możemy ujawniać informacji poufnych ani przetwarzać zgłoszeń serwisowych bez potwierdzenia Twojej tożsamości.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy