Wysyłaj pieniądze online

17.02.2021
Category: Wystawca Karty

Często Zadawane Pytania

Czy mogę zmienić nazwisko na przelewie?

W przypadku zwykłego przelewu możesz wprowadzić tylko drobne poprawki typograficzne nazwiska odbiorcy, o ile pieniądze nie zostały jeszcze odebrane. Nie można tego zrobić w przypadku przekazu pieniężnego, opłacenia rachunku ani przedpłaconego przelewu.

Jak wysłać pieniądze online?

Możesz wysyłać pieniądze online do placówki Western Union w celu odebrania gotówki, bezpośrednio na konto bankowe odbiorcy lub na telefon komórkowy odbiorcy. Po wybraniu kraju docelowego zobaczysz rodzaje dostępnych usług.

Ile czasu zajmuje wysłanie pieniędzy przez Internet?

Oto kilka sposobów przesyłania pieniędzy przez Internet za pomocą Western Union:

  • Pieniądze w kilka minut:Jeśli potrzebujesz pieniędzy w ciągu kilku minut, możesz wysłać je online za pomocą karty kredytowej lub debetowej. Odbiorcy mogą odbierać gotówkę w placówkach Western Union na całym świecie, w zależności od godzin pracy w tej lokalizacji.

    Jak mam zapłacić?

    Zapłać za przelew w następujący sposób.

    Możesz zapłacić kartą debetową lub kredytową.

    Obsługiwane karty to: Visa, MasterCard, Maestro i Visa Electron. Skontaktuj się z bankiem, aby upewnić się, że Twoja karta jestzarejestrowana w celu bezpiecznego uwierzytelniania.

    Ile mogę wysłać online?

    Możesz wysłać do 1.000 EUR w ciągu 12 miesięcy, zanim będziemy musieli zweryfikować Twoją tożsamość.

    Po zakończeniu Twój limit wysyłania wzrośnie do 5.000 EUR na 3 dni.

    Czy moja karta kredytowa pobierze opłatę za wysłanie pieniędzy za pośrednictwem Western Union?

    Niektórzy wydawcy kart mogą pobierać dodatkowe opłaty za korzystanie z naszych usług. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z wydawcą karty.

    Co to jest Verified by Visa ® i MasterCard SecureCode ®?

    Verified by Visa ® i MasterCard SecureCode ® pomagają zapobiegać nieautoryzowanemu korzystaniu z kart online. Usługi te używają haseł osobistych lub informacji o tożsamości i są dostępne dla większości kart od uczestniczących instytucji finansowych.

    Po aktywowaniu karty numer karty zostanie rozpoznany za każdym razem, gdy zostanie użyty w uczestniczących sklepach internetowych. Okno pojawi się automatycznie, a wystawca karty poprosi o podanie hasła. Podasz swoje hasło, aby zweryfikować swoją tożsamość i dokończyć zakup.

    Jeśli nie aktywowałeś Verified by Visa ® lub MasterCard SecureCode ®, Twoja karta może być nadal używana na naszej stronie.

    Skąd mam wiedzieć, czy mój przelew internetowy został zatwierdzony?

    Twoje potwierdzenie online będzie zawierało informację, czy przelew został zatwierdzony. Jeśli potrzebujemy więcej informacji, zanim będziemy mogli je uzupełnić, zostaniesz poproszony o kontakt telefoniczny. Po zakończeniu transferu otrzymasz wiadomość e-mail z numerem śledzenia (MTCN).

    Jak bezpieczna jest moja transakcja?

    Western Union korzysta z najnowszych technologii, aby zapewnić wygodne i niezawodne przelewy pieniężne online. Zaktualizowaliśmy nasze standardy bezpieczeństwa, aby chronić Cię przed oszustwami, gdy płacisz online za pomocą karty kredytowej lub debetowej. Ta ulepszona warstwa bezpieczeństwa, dostosowana do najnowszych przepisów UE i zmian w systemach bezpieczeństwa, pomaga bankom wydającym karty lepiej identyfikować i weryfikować klientów, umożliwiając wygodne, płynne i niezawodne transakcje online.

    Co to jest silne uwierzytelnianie klienta (SCA)?

    Silne uwierzytelnienie klienta (SCA) to wymóg, który dostawcy usług płatniczych muszą stosować od 14 września 2019 r., Zgodnie z wymogami dyrektywy UE w sprawie usług płatniczych (PSD). SCA wymaga od dostawców usług korzystania z uwierzytelniania wieloskładnikowego w celu weryfikacji płatności online. Aby spełnić wymagania SCA, Western Union stosuje ulepszone zabezpieczenia, aby zapewnić wygodę i niezawodność transakcji online, a jednocześnie sprawić, że korzystanie z nich będzie płynniejsze i łatwiejsze.

    Jakie mam prawa podczas dokonywania płatności w Europie?

    Płatności elektroniczne stają się coraz bezpieczniejsze i wygodniejsze dla mieszkańców UE, Islandii, Norwegii i Liechtensteinu. Dowiedz się więcej o swoich prawach podczas dokonywania płatności w Europie.

    Co mam zrobić, aby moje płatności były bezpieczniejsze?

    Western Union korzysta zsilnego uwierzytelniania klienta (SCA)do zabezpieczania płatności online. Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia podczas korzystania z Western Union, prosimy naszych klientów o rozważenie poniższych kwestii:

    • Upewnij się, że Twoja karta jest zarejestrowana w celu bezpiecznego uwierzytelniania, kontaktując się z bankiem lub logując się do swojej bankowości internetowej i wybierając opcję w ustawieniach zabezpieczeń.
    • Upewnij się, że Twoje informacje kontaktowe w Twojej bankowości internetowej i profilu Western Union są aktualne.Dlaczego moja płatność została odrzucona?

      Twoja płatność kartą debetową lub kredytową może się nie powieść z kilku powodów:

      a) W Twoim banku

      Twój bank może odrzucić płatność z powodu:

      • Brak wystarczających środków na Twoim koncie bankowym.
      • Niezwykle duża płatność przekraczająca limity Twojego banku.Twoja karta może nie byćzarejestrowana w celu bezpiecznego uwierzytelniania.Jeśli Twój bank odrzuci płatność podczas wykonywania przelewu Western Union, musisz skontaktować się z bankiem lub zalogować się do bankowości internetowej, aby rozwiązać problem.

        b) przez Western Union

        Western Union może odrzucić płatność z następujących powodów:

        • Przekroczenie limitu przelewu określonego dla kraju, z którego wysyłasz pieniądze.
        • Aby chronić Cię przed oszustwami lub oszustwami konsumenckimi.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy